Σηκώθηκε με εντυπωσιακά πλάνα, η πρώτη σκόνη στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Με το καθιερωμένο shakedown που ολοκληρώθηκε πριν από λίγο, σε μια διαδρομή μήκους 3,34 χλμ. κοντά στο Λουτράκι, έδρα του αγώνα, ξεκίνησε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026.

Οι καιρικές συνθήκες ήταν πολύ καλές, με 27 βαθμούς θερμοκρασία και μπόσικο, μαλακό χώμα στη διαδρομή.

Ο Τιερί Νεβίλ με Hyundai i20 N Rally1 έκανε τον καλύτερο χρόνο, με τον 9 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπαστιάν Οζιέ να είναι 8 δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός με το Toyota GR Yaris Rally1.

Σε χρόνους ακολούθησαν οι: Αντριέν Φορμό με Hyundai i20 N Rally1, Όλιβερ Σόλμπεργκ, Τακαμότο Κατσούτα και Σάμι Παχάρι, όλοι με Toyota GR Yaris Rally1.

 

Δύο Ford Puma Rally1 με Μάρτινς Σεσκς και Τζόσουα ΜακΕρλιν βρέθηκαν πιο πίσω, και οι χρόνοι για τα μεγάλα εργοστασιακά αυτοκίνητα ολοκληρώθηκαν με τους: Ντάνι Σόρντο με Hyundai i20 N Rally1, Έλφιν Έβανς – επικεφαλής του πρωταθλήματος – με Toyota GR Yaris Rally1, και Τζον Άρμστρονγκ με Ford Puma Rally1.

Ο Ιορδάνης Σερδερίδης με Ford Puma Rally1 ήταν 20 δευτ. πιο αργός από τον πρώτο Νεβίλ, και πιο γρήγορος Έλληνας, όμως ο Λάμπρος Αθανασούλας με Hyundai i20N Rally2, δηλαδή υποδεέστερο σε δύναμη, ήταν μόλις μισό δέκατο του δευτερολέπτου πιο αργός από τον Σερδερίδη.

Η πρώτη μάχη θα δοθεί σήμερα στις 7 το απόγευμα με την υπερ-ειδική διαδρομή στο The Ellinikon Sports Park της Αθήνας, και από αύριο το πρωί ορεινά της Ιτέας.

 

Δηλώσεις

#33 Έβανς

«Θα είναι ένας αγώνας με πολλά κλαταρίσματα, υπάρχουν πολλές πέτρες. Θα προσπαθήσουμε να μείνουμε μακριά από προβλήματα».

#18 Κατσούτα

«Θα είναι ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο. Είναι πρόκληση με ένα μόνο πέρασμα σε κάποιες ειδικές και τις νέες διαδρομές».

#99 Σόλμπεργκ

«Είμαι ευτυχισμένος που βρίσκομαι πίσω στο χώμα. Θα είναι πολύ δύσκολα. Αισθάνομαι καλά με το αυτοκίνητο, ανυπομονώ».

#5 Παχάρι

«Ελπίζω σε ένα καλό αποτέλεσμα. Είναι ένα ράλι που δεν κερδίζει πάντα ο ταχύτερος, θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε».

#1 Οζιέ

«Είναι η συνηθισμένη Ελλάδα. Θα προσπαθήσουμε να επιβιώσουμε και να αποφύγουμε τα προβλήματα. Είναι ωραία που βρίσκομαι εδώ, μου αρέσει γενικά η Ελλάδα, είμαι έτοιμος».

 

#16 Φορμό

«Έχω πάντα αυτοπεποίθηση στο χώμα. Έχουμε ένα καλό πακέτο, είναι ένα διασκεδαστικό ράλι. Ας πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα».

#11 Νεβίλ

«Το χώμα είναι τελείως διαφορετικό, το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται διαφορετικά. Θα παλέψουμε για ένα καλό αποτέλεσμα, θα είναι δύσκολα».

#95 Άρμστρονγκ

«Είναι τέλεια με αυτό το αυτοκίνητο. Είναι ένα κλασικό ράλι και είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ».

#6 Σόρντο

«Αυτή η ειδική είναι πολύ μαλακότερη από τις υπόλοιπες του αγώνα. Ήταν εντάξει».

#55 ΜακΕρλιν

«Αποτελεί πάντα πρόκληση το ράλλυ Ακρόπολις, να επιβιώσεις και να τερματίσεις».

#22 Σεσκς

«Είχε πολλή σκόνη μέσα στο αυτοκίνητο. Θα είναι δύσκολο, αλλά ευελπιστώ ότι θα τα καταφέρουμε».

#9 Σερδερίδης

«Είμαι ενθουσιασμένος, θα είναι ένα υπέροχο ράλι».


Πηγή: www.newsit.gr