Η Κατερίνα Καινούργιου διανύει την πιο όμορφη και ανατρεπτική περίοδο της ζωής της, αποδεικνύοντας πως η μητρότητα της πάει πολύ.
Μόλις 2,5 μήνες μετά τον ερχομό της μικρής Ξένιας, η λαμπερή παρουσιάστρια του Alpha καταφέρνει να συνδυάζει την επιστροφή στα τηλεοπτικά της καθήκοντα με τις πιο γλυκές οικογενειακές στιγμές.
Καινούργιου για Μάγδα Τσέγκου: «Το βρήκα υπερβολικό – Δηλαδή όλοι 10 με 1 είμαστε χάλια;»

Η Κατερίνα μας έχει συνηθίσει στο να μιλάει έξω από τα δόντια για τις αλλαγές στο σώμα της. Με τον γνωστό της αυθορμητισμό, έκανε μια ειλικρινή εξομολόγηση στον αέρα της εκπομπής της, προσφάτως σπάζοντας τα στερεότυπα της “τέλειας” εικόνας: «Παιδιά, χθες πήγα να κάνω μια φωτογράφιση με μαγιό. Και έβαλα μαγιό μετά την εγκυμοσύνη. Εντάξει, δεν ξέρω φίλες μου, επειδή με βλέπετε εδώ, αφήστε που το καλύπτω με τα ρούχα, μιλάμε η κυτταρίτιδα είναι μέχρι τον αστράγαλο. Γι’ αυτό δεν βάζω κοντά».

Παρόλα αυτά, η πρόσφατη φωτογραφία της με εντυπωσιακό ολόσωμο μαγιό γνωστού brand έκοψε την ανάσα. Χωρίς να βιάζεται να χάσει τα κιλά της εγκυμοσύνης, ακολουθεί έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής με γυμναστική και σωστή διατροφή, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα σε όλες τις νέες μανούλες να αγαπούν το σώμα τους σε κάθε του φάση.

Η απόλυτη ευτυχία, όμως, κρύβεται στο σπίτι της. Η Κατερίνα είναι πιο ερωτευμένη από ποτέ με τον σύντροφό της, Πάνο Κουτσουμπή, και «λιώνει» καθημερινά βλέποντάς τον στον ρόλο του πατέρα.

Με αφορμή τη χθεσινή Γιορτή του Πατέρα, η παρουσιάστρια μοιράστηκε ένα άκρως τρυφερό στιγμιότυπο, όπου η μικρή τους πριγκίπισσα κοιμάται γλυκά στην αγκαλιά του μπαμπά της. Τα λόγια της Κατερίνας ήταν γεμάτα συγκίνηση και έρωτα: «Το να σε βλέπω πατέρα είναι μία από τις πιο όμορφες εικόνες της ζωής μου… Χρόνια πολλά αγάπη μου. Χαρούμενη ημέρα του πατέρα στον καλύτερο μπαμπά».
Το ζευγάρι πλέει σε πελάγη ευτυχίας, βλέποντας τον καρπό του έρωτά τους να μεγαλώνει, γεμίζοντας την καθημερινότητά τους με φως, χαμόγελα και απόλυτη αγάπη.

Πηγή: www.gossip-tv.gr

