Καινούργιου για Μάγδα Τσέγκου: «Το βρήκα υπερβολικό – Δηλαδή όλοι 10 με 1 είμαστε χάλια;»

Το «σίριαλ» των αντιδράσεων γύρω από την τηλεφωνική παρέμβαση της Μάγδας Τσέγκου στο Χαμογέλα και Πάλι συνεχίστηκε το πρωί της Δευτέρας 22 Ιουνίου, με την Κατερίνα Καινούργιου και την ομάδα της να παίρνουν θέση.

Η παρουσιάστρια της εκπομπής Super Κατερίνα, σχολίασε εκτενώς το περιστατικό, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι η δημοσιογράφος αντέδρασε με υπερβολή απέναντι στα σχόλια του πάνελ της Σίσσυς Χρηστίδου, ενώ παράλληλα εξέφρασε την έντονη διαφωνία της με τις δηλώσεις της Μάγδας Τσέγκου περί «ανυπαρξίας ψυχαγωγίας» στην πρωινή ζώνη.

«Ξέρετε ότι μου είναι πάρα πολύ συμπαθής η Μάγδα Τσέγκου, είναι μία κυρία πάντα ευγενέστατη, γλυκύτατη, αλλά το βρήκα λίγο υπερβολικό, αν θέλετε να πω την άποψή μου. Δηλαδή έκαναν κάποια σχόλια τα παιδιά, που μπορεί κάτι να μην τους άρεσε από αυτό που είπε για τις ψυχαγωγικές εκπομπές. Και μετά που πήρε τηλέφωνο και λέει “Τις 10 με 1 τις βλέπετε; Δεν υπάρχει ψυχαγωγία”. Βεβαίως και υπάρχει ψυχαγωγία.

Το συνέκρινε μάλιστα, γιατί το είδα όλο το σημείο, με την εποχή της Ελένης Μενεγάκη και τότε που τα έκαναν διαφορετικά, με τις γυμναστικές και τα λοιπά.

Μάγδα Τσέγκου: «Με ενόχλησε η αλλοίωση των λεγομένων μου – Δεν αυτοπροτάθηκα ποτέ για καμία δουλειά»

Ναι, εμείς κάνουμε μια αμιγώς ψυχαγωγική εκπομπή, αλλά δεν μπορούμε να κλείσουμε και τα μάτια σε αυτά που συμβαίνουν στην πραγματικότητα και φέτος μάλιστα, που λίγο την έχουμε αλλάξει την εκπομπή, φροντίζουμε μέσα να έχει κοινωνικά στοιχεία τα οποία ενδιαφέρουν τους τηλεθεατές, χωρίς να είναι και πολύ βαρύ το κλίμα. Εγώ βλέπω 10 με 1 να υπάρχει ψυχαγωγία. Δηλαδή δεν ξέρω γιατί η Μάγδα δεν βλέπει και την ενοχλεί όλο αυτό. Από ‘κει και πέρα, κατάλαβα ότι την ενόχλησε λίγο το “αυτοπροτείνεται”», είπε η Κατερίνα Καινούργιου.

iiiiioii.jpg

Και πρόσθεσε: «Πήρε τηλέφωνο, παρενέβη και καλά έκανε η γυναίκα και τα παιδιά μετά της μιλούσαν πολύ ευγενικά. Της είπαν “συγγνώμη αν σε ενόχλησε κάτι, εντάξει, σε όλους έχει συμβεί όλο αυτό”. Δηλαδή τη βρήκα λίγο υπερβολική, αν θέλετε την άποψή μου.

Η Μάγδα, που είναι τόσα χρόνια επαγγελματίας και ξέρει τη δουλειά, μου φάνηκε λίγο αφοριστικό αυτό, ότι “δεν υπάρχει ψυχαγωγία, βλέπετε 10 με 1 εκπομπές”. Δηλαδή τι σημαίνει; Όλοι στο 10 με 1 είμαστε χάλια; Μπορεί κάτι να μην της αρέσει συγκεκριμένο, αλλά όλες οι εκπομπές έχουν και τα πολύ ωραία τους στοιχεία. Και εννοείται ότι οι εποχές αλλάζουν και προχωράνε. Δεν είναι όπως παλιά οι εποχές της Ελένης, που ήταν μια διαφορετική τηλεόραση. Και εμείς να βγούμε τώρα να κάνουμε γυμναστική δεν θα μας παρακολουθήσει κανένας.

Άρα μπορεί να της αρέσει λίγο μια πιο παλιά τηλεόραση, αυτό δεν αντιλήφθηκα. Με όλο τον σεβασμό το λέω προς τη Μάγδα Τσέγκου. Και νομίζω ότι και τα παιδιά μετά ευγενικά το χειρίστηκαν, της είπαν “ρε συ, συγγνώμη”. Όντως το «αυτοπροτείνεται» ήταν λίγο βαρύ, αλλά της είπε ο άνθρωπος μετά ότι της ζητάει συγγνώμη και ότι δεν ήθελε να την προσβάλει».

Και ο Στέφανος Κωνσταντινίδης είπε: «Αυτό που είπε η Μάγδα και ελπίζω να το τηρήσει και συμφωνώ μαζί της, να μη δώσει καμία συνέντευξη μαγνητοσκοπημένη ή τουλάχιστον να επιλέγει πού δίνει. Εγώ συμφωνώ απόλυτα. Υπάρχει ο διαβολάκος του μοντάζ, στο οποίο συναινούν και κάποιοι παρουσιαστές και κάποιοι αρχισυντάκτες. Λες “αυγά” και σου βάζουν ότι λες “καρύδια”. Οπότε, Μάγδα μου, και δεν το λέω για τη συγκεκριμένη εκπομπή, λέω γενικά για όλους, να επιλέγουμε πού δίνουμε μαγνητοσκοπημένες συνεντεύξεις».

Ο Κακοσαίος με τη μαμά του και η Σταυρούλα από το Survivor

Πρεμιέρα για τον Κώστα Καραφώτη: Οι λαμπερές παρουσίες, τα ζευγάρια και η εγκυμονούσα σύζυγός του

«Happy Hours»: Η Μάγδα Τσέγκου σπάει πιάτα χωρίς έλεος στα Αναφιώτικα

Πηγή: www.gossip-tv.gr